Hemlisen= Pralin

Kommentarer
Coddan

Coolt Ida! Du ar lite av en kandis nu alltsa??? Skriv lite styling tips for oss dvargar med breda hofter ocksa please ;) Ikvall du sa ska jag pa aventyr. En nara van till Toms familj ar tillsammans med en hojdare har i staden, hans pappa ar Kylie Minouges promotor och ager australiens storsta skivbolag. Sonen ager skivbolag o ett par nattklubbar dessutom. Poolparty med dj o grejer...jag ar hispig som fn for jag vet inte vad jag ska ha pa mej, haha!!! Saknar dej bastis! Puss

2011-01-06 » 05:33:27 BLOGG: http://vattenkysst.blogspot.com
Ida

Heeej!! Va kul att du kikar in här, då håller du ju lite koll på oss. Jag kollar in din blogg oxå, då och då, så jag vet vad du gör!! Fan stumpan, va coolt att du ska ivåg på det, eller du är nog där nu kanske... Kändisar, EmptyAss och Codd, det låter som en jäääävligt cool grej. Öj! Försök att haffa åt dig lte pengar när du är där! Hahaha..=) Älskar dig=) Puss PS. Jag tror du hittade något att ha på dig och att du var snyggast av alla! DS

2011-01-06 » 11:29:00 BLOGG: http://idajark.blogg.se/

DITT NAMN:
VIP? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0