BAD!

Kommentarer
Linda

Darling! Bad är min vardagslyx med, finns inget bättre än att få sjunka ner i ett hett skumbad efter en tuff dag. Jag kör också på naturliga saker i badvattnet. En favorit just nu är Marja Entrich gröna linje; naturliga ingredienser och inte för mycket doft. Gillart! Och älskar din blogg, darling!



FABULOUS!



PUSS!

2011-01-13 » 20:48:59 BLOGG: http://lindatheres.blogspot.com/
Kajsa Myren

Hej Ida! Kajsa Myren har, if your remember me..hehe. Kul att lasa dn blogg!



Jag gor min egen scrub och vill verkligen tipsa dig om den nu nar jag laste om att du tycker om olivolja i badet osv.

Det ar en scrub som enbart innehaller naturliga ingredienser, ar jattebillig och lamnar din hud, bade ansikte och kropp, otroligt mjuk och fin! Aven kanon for hander och fotter!



Detta behover du:



1 cup olivolja

1 cup brown sugar

10 droppar jojoba olja

2 tepasar (vilken sort du vill, jag anvander antioxidant gront te)

1/8 (eller lite mer) cup honung (rinnande form)



Du blandar ihop allting till en kramig massa och forvarar den i en lufttat burk. Den racker till manga behandlingar!

Jag rekomenderar den starkt! Speciellt i tider som dessa med torr och kall luft.



Skriv garna i bloggen om den nar du testat den :)



Keep up the good work!



Kram, Kajsa

2011-01-13 » 22:38:22

DITT NAMN:
VIP? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0