Frdagens Outfit

Kommentarer
Suneson

Ida, du är så jävla SNYGG! Kul blogg också, blev fast här en stund. Men nu måste jag fortsätta med det jag höll på med, packa upp flyttlasset. Du din pedant skulle ha sett röran som råder här nu :-D Hoppas du mår bra! Kramar

2011-03-01 » 09:12:08
ida

Tack så mycket!! Du är väl för go Du!! Mitt liv är helt underbart faktiskt, lever som jag alltid har velat göra!! Hoppas att du har det bra!!?? Vart bor du min vän? Kramar=)

2011-03-01 » 20:25:52 BLOGG: http://idajark.blogg.se/
Suneson

Gud vad härligt att höra! Jag har det bra jag med, även om det är en bra bit kvar till drömlivet :-) Bor i Lund med min pojkvän sedan januari. Han studerar här och jag ska själv söka till universitetet till hösten. Jimmy har sex terminer kvar och kommer jag in så har jag tio framför mig, så vi blir nog kvar här i södern ett tag! Vi har just flyttat från vårt korridorsrum på 20kvm in i en lägenhet på 49 kvm, känns som en balsal! Det är konstigt vad kontraster kan göra. Ni då? Har ni hus nu för tiden? Kramar

2011-03-02 » 17:30:04

DITT NAMN:
VIP? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0