Svar på Tal:

Kommentarer
Pirre

Heeej snygging =)



Visst är det mkt snack om vädret...jag är en sån snackare =))) men idag är det faktsikt bättre..bara -5 tjohooo!!! jag vill också ha vår och slingra håret och sätta mig ute i solskenet och bara njuta av livet. Snart är våren här Ida =) ha en toppendag, det ska jag ha. P & K.

2011-02-25 » 07:19:48 BLOGG: http://gallerihonshuset.blogspot.com
Lina

du snackar inte de minsta strunt ida! du är en klok jävel med mycket vettigt att komma med :D

2011-02-25 » 08:23:15 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
ebba

Jag vill bara klargöra utifall det är någon som tror att det är jag som släppt denna kommentar att det är det INTE. Jag håller med dig Ida till varje pris. Kände att jag ville skriva det för det vore tråkigt om folk trodde att det var jag! Kram.

2011-02-26 » 09:47:25 BLOGG: http://eebbasand.devote.se
IDA

Ebba: Ska skriva ett inlägg om dig och din fantastiska stil! Jag vet att det inte är du... och att det aldrig skulle vara du!! Puss på dig!

2011-02-26 » 12:30:29 BLOGG: http://idajark.blogg.se/
IDA

LINA: Fan va du är rolig!! Jag ler varje gång du skriver ett inlägg och när du skriver kommentarer för du är så fruktansvärt "rå" och jag gillar det såå mycket!! Haha!! Kram till dig och din familj!

2011-02-26 » 12:31:52 BLOGG: http://idajark.blogg.se/
Ida

PIRRE: Du är så mysig min vän! Jag tänker som dig! Vår och sommar... det är grejer det!! Vill ha min egentid med mys ute på uteplatsen med bara optimal njutning! Kram

2011-02-26 » 12:34:26 BLOGG: http://idajark.blogg.se/
Ebba

Men oj, tyckte du min kommentar var "elak"??? Jag tror att vi egentligen menar samma sak men uttrycker det på olika vis... Det är väl klart att det inte är ok att vara plump och tycka att man har rätt till vilket pris som helst att uttrycka sin åsikt och därmed såra ens medmänniskor. Det är ouppfostrat och ohyfsat!! MEN om jag tycker att någon har en ful tröja behöver jag inte säga till mig själv att hon/ han egentligen bara är modig (en tröja KAN kort och gott vara ful!), självklart säger jag inget om detta till personen heller, vem vill vara elak liksom?! MEN jag behöver inte heller positivt kommentera någon som klippt sig i en ful frilla (enligt mig), det är bara falskt!



Men detta handlar bara om yta... Inte särskilt viktigt. Visst snackar tjejer skit om varandras utseende men jag tycker det är en baggis mot mycket annat skitsnack och skvaller. Faktiskt!



Jag jobbar också med människor, är en humanist som sticker ut i småstaden och värnar om alla; stora som små, fattiga som rika, fula som snygga... Och nä, jag är inte Ebba Sand, vem nu det är? Konstig nivå det blev av att lämna en kommentar här? Först blir min kommentar ett inlägg och sen ett nytt inlägg om någon "Ebba Sand"? Känns lite motsägelsefullt i all denna "positiva bloggen"?!

2011-02-26 » 15:20:47
IDA

Hejhej igen... Nej jag tog inte din kommentar som "elak"!! Tycker det är intressant med olika tankar och olika tycken! Jag är och kommer fortfarande ha en positiv insällning och jag tror även det om Dig! Jag håller fullständigt med dig angående utseende och yta... och att vi kvinnor/tjejer snackar skit om detta ämne men, det jag fortfarande står för är att det är där man kan börja vara positiv mot varnadra! Jag tror oxå att vi menar samma sak!! Hoppas att allt går bra för dig iaf!! Ebba Sand är min systerdotter och därför gjorde jag inlägget om henne!! Kram Till Dig!

2011-02-27 » 04:50:32 BLOGG: http://idajark.blogg.se/
Ebba

Ok då, vi tycker samma lika :)



Ibland kan det skrivna ordet bli hårt utan att det var tänkt så. Heder till dig som klargjorde detta istället för att dra ned det till en typisk tjejig (?) sandlådenivå, tack o bock!



Kram!

2011-02-27 » 13:03:45

DITT NAMN:
VIP? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0