EBBA SAND

Kommentarer
Ebba

Haha, kul kommentar från en som vill tänka positivt om alla!!



"MIN ebba har inget med detta att göra! Hon har moster lärt upp, hur man ska vara gentemot sina medmänniskor och denna tjej har så mycket skinn på näsan att hon kan "bräcka" vem som helst!"



Ok, jag får vällan känna mig "bräckt" då :D

Med några år på nacken Ida så blir det nog bra, jag tänker att det är syftningsfel och ungt oförstånd, hepp kotlett :)

2011-02-26 » 15:26:49
IDA

Denna kommentar var inte alls riktad mot dig "Ebba", utan bara ett försvar då min 15 åriga systerdotter tog åt sig och ville inte bli förknippad med det som stod i Din kommentar, och många vet att jag har min systerdotter som heter Ebba. Därav skrev jag detta inlägg. Jag tänker positivt om Dig fortfaranade, anser att alla måste få tycka olika och det är bara positivt att du framför dina kommentarer, så att även jag får en tankeställare! Du behöver definitivt inte känna dig bräckt!! Och ung är jag inte... oförståndig ja det kanske jag är då och då... men jag lär mig nya saker varje dag! Kram Ida

2011-02-27 » 04:34:51 BLOGG: http://idajark.blogg.se/

DITT NAMN:
VIP? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0